ZAKAJ TINKER LABS?
Zakaj
STEAM?
STEAM je edinstvena metoda, ki združuje znanost, tehnologijo, inženiring in podjetništvo, umetnost in matematiko.
Inovativno
poučevanje
To je prvo celovito celoletno poučevanje te vrste, ki ga resnično navdihujejo temelji STEAM-a.
Učbeniki
Vsak tečaj je obogaten s štirimi ali več učbeniki, ki vključujejo enciklopedična znanja kot teorijo in dejavnosti.
Certificirani učitelji
vsi naši učitelji so certificirani, da lahko pomagajo otrokom pri učenju skozi izkušnje in z njimi delijo veselje do odkrivanja
Edinstvena učna gradiva
posebej oblikovana učna gradiva, zanimive brošure in pripomočki, ki naredijo naše poučevanje edinstveno
Sodobne učilnice
naše učilnice so opremljene z vsemi pripomočki, ki spodbujajo otrokovo eksperimentalno razmišljanje in sodelovanje
Trenutno na več kot 100 lokacijah po Evropi!
- 7 tečajev
- 10 otrok v skupini
- 40 lekcij na tečaj
- 150 poskusov v šolskem let
- 200 STEAM pojmov
- 7 držav
- 4000+učencev v vseh državah
O nas
Naša zgodba se je začela leta 2012, ko sta se naš ustanovitelj in njegova žena s triletno hčerko preselili iz New Yorka na Hrvaško, da bi ustanovila franšizno podjetje. Po štirih letih uspešnega poslovanja in večletnem načrtovanju in raziskovanju so se odločili ustvariti lasten franšizni sistem, s katerim bodo zapolnili ogromno tržno praznino. Leta 2016 je Tinker Labs odprl svoj prvi center v Osijeku na Hrvaškem.
Po večletnem obsežnem raziskovanju različnih svetovnih izobraževalnih sistemov sta ugotovila, da je vsem institucionalnim učnim načrtom skupen dejavnik: vsi razvrščajo znanja v različne kategorije, ki se nato poučujejo kot samostojni predmeti. Ugotovljeno je bilo tudi, da bi bila otrokova naravna sposobnost spraševanja o svetu okoli sebe veliko bolj razvita v okolju, kjer bi lahko svobodno raziskovali in postavljali vprašanja o pojavih, ki jih najbolj zanimajo. Prepoznali smo pomen in nujnost pristopa od spodaj navzgor (matematiko in fiziko se moraš naučiti, če hočeš zgraditi most), pomembno pa je tudi, da otroku zgradiš interes, ki ga dosežeš z njegovo prirojeno radovednostjo (otroku bomo dali, da zgradi pravi most in se ob tem nauči konceptov matematike in fizike s poskusi in napakami). S tem ciljem v mislih je bila zasnovana vrsta programov, ki služijo kot metaforični most med otrokovo naravno privlačnostjo za igro in strukturiranimi potrebami tradicionalnih učnih sistemov.
Tinker metodologija
Tinker Labs je zasnovan tako, da vašega otroka popelje iz tradicionalno strukturirane učilnice. Poudarjamo pomen učenja s poskusi in napakami, spodbujamo posameznike, da se vključijo v proces raziskovanja in reševanja problemov.
Ob izzivu, da izobraževalni sistem še vedno ne zadovoljuje potrebe sodobnega izobraževanja, smo zasnovali programe, ki učence uvaja v svet znanosti, tehnologije, tehnike, umetnosti in matematike.
Izobraževanje STEM in STEAM sta sodobna izobraževalna izraza, ki obljubljata pomoč pri učenju novih veščin, potrebnih za soočanje z izzivi spreminjajoče se prihodnosti. Kaj pa sta STEM in STEAM in kaj nam lahko ponudita?
STEM (znanost, tehnologija, inženiring in matematika) je sestavljen iz 4 področij in vseh njihovih podkategorij. Vendar menimo, da je vključevanje umetnosti v model STEM ključnega pomena. Umetnost je ključni element inovativnih miselnih procesov, ki se celostno odvijajo v umu. S tega vidika so otroci rojeni geniji, ker še niso začeli deliti pojavov na ločene discipline. Zakaj bi torej ločevali sestavni del (umetniškega) doživljanja sveta od pristopa k učenju, katerega cilj je premikanje meja ustvarjalnosti.
Igra, ki postane strast in nato namen!
IGRA: Odkritje
V Tinker Labsu igra ni samo dejavnost za prosti čas – je temelj učenja. Igra je bistveno orodje za raziskovanje in eksperimentiranje z mladimi glavami
STRAST: Osvoboditev ustvarjalnosti
Ko se učenci igrajo in raziskujejo, jih vodimo, da najdejo svoje prave strasti. Tinker Labs verjame, da ima vsak učenec edinstvene talente in zanimanja. Cilj naše šole je pomagati otrokom prepoznati in negovati te strasti.
NAMEN: Priprava na vseživljenjsko potovanje
Tinker Labs presega tradicionalno izobraževanje. Učencem daje spretnosti, znanje in motivacijo, da svoje strasti spremenijo v vseživljenjske cilje.
Alan Mate Orlic
Founder and CEO of Tinker Labs
"Mislim, da je bila ena izmed mojih največjih ambicij kot starša ta, da svojim otrokom pokažem številne možne smeri in jim omogočim, da najdejo nekaj, kar jih navdušuje, ter jim poskusim postaviti temelje, da bodo sami lahko sledili tej strasti."